Het Breinatelier
Tijdens het Breinatelier gaan de deelnemers spelenderwijs aan de slag met een door de organisatie gekozen onderwerp of thema. Dit thema is gericht op verandering, nieuwe doelen, communicatie, bedrijfscultuur of verbinding.
Alledaagse (werk)situaties worden aan het thema verbonden waarbij humor altijd de boventoon voert. Je wordt je bewust van de werking van het brein, lichaamstaal en communicatie op de werkvloer en ook privé.
Deelname aan het Breinatelier zorgt via een maatwerkprogramma met bijvoorbeeld creatieve werkvormen, interactie, toneel, muziek en visualisatie voor verbinding, plezier en kennis.
Visual recording
Een uniek visueel verslag van de avond. Ter plekke wordt met de hand een weergave gemaakt van de avond. Besproken onderwerpen, kernwaarden van het bedrijf, personen, toekomstbeelden en doelen worden verzameld en op een unieke manier aan het einde van de avond aan het publiek gepresenteerd.
Op verschillende manieren uit te voeren
Offline
Fysiek bij elkaar
Gewoon met z’n allen op
veilige afstand bij elkaar
Hybride
Een mix van beide
Deelnemers zijn zowel fysiek als
online aanwezig
Online
Volledig online
Alle deelnemers worden geïnspireerd
vanuit onze BreinbustersStudio
Maatwerk
De gehele show wordt afgestemd op de wensen van de organisatie. Afhankelijk van deze wensen bepalen de Breinbusters welke onderdelen uit hun trukendoos worden ingezet. De show wordt zorgvuldig samengesteld op een manier dat deze voor iedere doelgroep geschikt is.
Voor wie
De show is geschikt voor elke organisatie die haar medewerkers bewust wilt maken van communicatie op de werkvloer en medewerkers wilt verbinden met elkaar en de organisatie. We werken met groepen van 50 tot 100 deelnemers.
Uitvoering en materialen
De show kan op verschillende manieren worden uitgevoerd: offline, online of hybride. In alle varianten verzorgen de Breinbusters zelf de materialen en attributen die tijdens de show worden ingezet.
Ze vonden het te gek!
“Super afwisselend en vol met humor. Je verveelt je geen moment en de avond vliegt voorbij! Er wordt enorm veel kennis gedeeld en tegelijkertijd wordt die kennis op een leuke manier middels voorbeelden in de praktijk gebracht.”
“Er zijn drie woorden die in me opkomen die de show beschrijven:
verrassend, bewustwording en kwetsbaar opstellen.”
“Een verassende, verfrissende kijk vanuit de medewerk(st)ers op het bedrijf. Door de vragen en de presentatie is iedereen betrokken. Een mooie en actieve reis door de cultuur van het bedrijf. Met als resultaat, een prachtig ‘meterslang’ inzicht van en in je bedrijf. Laat je verrassen!”